FORUM ŚLUBNE POZNAŃ :: Zobacz temat - REGULAMIN FORUM
FORUM ŚLUBNE POZNAŃ Strona Główna FORUM ŚLUBNE POZNAŃ
Największe forum poświęcone organizacji ślubu i wesela w Wielkopolsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
REGULAMIN FORUM
Autor Wiadomość
admin 
Administrator

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-01-20, 13:08   REGULAMIN FORUM

Zasady ogólne:

1. Zanim rozpoczniesz nowy wątek sprawdź czy nikt przed Tobą nie pisał już kiedyś w tej sprawie. Do przeszukiwania forum najlepiej użyć polecenia "szukaj". Nie pytaj ponownie o to samo.
2. Każdy jest inny i ma różne doświadczenia. Nie stosuj przemocy słownej w dyskusjach. Szanuj pozostałych uczestników i ich poglądy.
3. Odpowiedzialność za treść postu spoczywa na jego autorze. Nie pisz nigdy tego, czego nie odważył(a)byś się powiedzieć rozmówcy twarzą w twarz.
4. Na Forum panuje ogólny zakaz używania słów wulgarnych oraz słów uważanych ogólnie za obraźliwe. Posty, w których będą się pojawiały obraźliwe słowa będą w całości kasowane bez uprzedniego informowania autora postu.
5. Gdy nie jesteś pewien(a) jak coś zrobić napisz w dziale "Porady techniczne". Oczywiście sprawdzając uprzednio czy nikt wcześniej o to nie pytał. Odpowiedzi na wiele pytań znajdziesz w odnośniku "FAQ".
6. Sprawy prywatne załatwiaj przez Prywatne Wiadomości (PW) lub e-mail.
7. Posty o charakterze kryptoreklamy są surowo zabronione. W przypadku pojawienia się takich postów na forum, będą one natychmiast kasowane, a autor otrzyma ostrzeżenie od Administratora lub Moderatora. Jeśli chcesz się zareklamować na stronie http://www.slubnyportal.eu prześlij swoją prośbę do administratora.
Zabrania się umieszczania linków do stron www firm branżowych i innych serwisów o tematyce ślubnej oraz numerów telefonicznych do tych firm.
8. Administratorzy i moderatorzy nadzorując forum mogą dzielić, łączyć, przesuwać i kasować posty a nawet całe wątki. Po każdym usunięciu postu moderatorzy maja obowiązek wyjaśnić przyczynę usunięcia postu. Jeżeli twój post lub wątek zniknie nie umieszczaj go ponownie w tym samym miejscu. Wszelkie ewentualne wątpliwości należy wyjaśniać na priv z administratorami lub moderatorami Forum.
9. Zabrania się rejestrowania więcej niż jednego konta przez jednego Użytkownika.
10. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do wyłączenia forum bez podania przyczyny. Administratorzy nie odpowiadają za zaistniałe przerwy w działaniu forum wynikłe z winy serwera.
11. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu.
12. Niniejszy regulamin obowiązuje od chwili jego opublikowania na slubneforum.eu

Pisanie postów:

1. Zastanów się na jaki temat będziesz pisać i znajdź forum najbardziej odpowiadające temu tematowi. Posty nie odpowiadające tematowi forum będą przenoszone przez moderatorów.
2. Forum jest skarbnicą wiedzy, więc nie zaśmiecaj jej nic niewnoszącymi postami "Popieram", "Też tak myślę", "To zabawne" itp. Pamiętajmy - forum to nie czat.
3. Pisząc post, jasno sformułuj w temacie czego on dotyczy. Nie pisz tak: "Mam pytanie" lub "Proszę o odpowiedź". Napisz np. "Który salon polecacie", - Firma xxx - co sądzicie -, co pozwoli innym łatwo zorientować się czego dotyczy temat.
4. Pisząc post stosuj zasady netykiety (http://www.netykieta.prv.pl). Nie cytuj całych wiadomości a jedynie fragmenty do których się odnosisz, nie krzycz (nie pisz dużymi literami) bez potrzeby.
5. NIGDY nie pisz tej samej wiadomości w kilku miejscach.
6. Podobno nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi - mimo wszystko zastanów się 3 razy zanim coś napiszesz, wybierz jakość a nie ilość.
7. Nie pisz postu pod swoim postem bez wyraźnej potrzeby. Jeżeli chcesz coś dopisać, kliknij "Edytuj".
8. Jeśli kopiujesz wiadomości z jakiejkolwiek strony www bądź innego źródła, zawsze podawaj do nich linka lub napisz skąd zostały zaczerpnięte.


REGULAMIN DLA FIRM:

1. W przypadku, gdy osoba jest właścicielem lub pracownikiem firmy z branży ślubno-weselnej, należy zarejestrować się na forum pod nickiem NazwaFirmy_branża np. XXXXX_video pozwalającym jednoznacznie zidentyfikować daną firme i branżę, w której działa firma. Jednocześnie zaraz po rejestracji Firma proszona jest o napisanie priv do administratora w celu dopisania jej do grupy "Firma" celem wyróżnienia jej na Forum. Firmy zarejestrowane obecnie na Forum proszone są o niezwłoczny kontakt PW z administratorem serwisu w celu zmiany nick'a na Forum.
2. Firma ma prawo pisać posty i uczestniczyć w dyskusjach związanych z tematyką wesela i ślubu. Jak najbardziej wskazane są porady innym użytkownikom pomocne przy organizacji imprez. Jednocześnie firmy zapraszamy do zapisania się do forum branżowego, w którym będą mogły pisać i wymieniać się poglądami do woli. Forum branżowe służy również do wymieniania się wszelkimi prywatnymi sprawami dotyczącymi branży ślubno-weselnej.
3. Firma ma prawo w uzasadnionych przypadkach uczestniczyć w wątku dotyczącym ich firmy i wyjaśnić wątpliwości Forumowiczów dotyczące ich firmy.
4. Zabrania się dyskusji o prywatnych sprawach firmy w ramach forum.
5. Zabronione jest pisanie jakichkolwiek treści o charakterze reklamowym i podawania linków do stron związanych z tematyką ślubną zarówno swoich, jak i innych firm z branży ślubno-weselnej.
6. Zabronione jest komentowanie działalności innych firm z branży ślubno-weselnej.
7. Zabronione jest wykorzystywanie PW, email, Gadu Gadu Forumowiczów do rozsyłania własnych ofert, linków i innych treści reklamowych.
Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie (3 ostrzeżenia = zablokowanie możliwości pisania),a także w rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 18